Spoed

Voor spoedgevallen (bijvoorbeeld ernstige kiespijn) kunt u telefonisch een afspraak maken. Wij verzoeken u bij voorkeur 's morgens tussen 8.00 en 9.00 uur te bellen, zodat u in de regel nog dezelfde dag terecht kunt. De praktijk is tot 11.00 uur telefonisch bereikbaar op het reguliere telefoonnummer.
Van 11.00 uur tot 12.15 uur en van 13.30 uur tot 17.00 uur  is de praktijk, uitsluitend voor spoedgevallen die niet tot de volgende dag kunnen wachten, bereikbaar via de spoedlijn 046 449 3208. Na 17.00 uur en op vrijdag vanaf 12.00 uur wordt u doorverwezen naar de Mondzorg Poli Limburg.

Avond- en weekenddienst

Mocht U onverhoopt tijdens de avond, nacht of weekend spoedeisende hulp nodig hebben, dan kunt u bellen met de Mondzorg Poli Limburg. Bereikbaar op telefoonnummer
046 30 30 360. U wordt verzocht eerst te bellen voor het maken van een afspraak. Houdt u er rekening mee dat u uw verzekeringspasje, medicatieoverzicht en een geldig identiteitsbewijs (rijbewijs, paspoort of identiteitskaart) dient mee te nemen. Aan de avond- en weekenddienst zijn extra kosten verbonden.

Waarmee kunt u bij de Mondzorg Poli Limburg terecht?

Klachten die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag worden tot spoedklachten gerekend. Hieronder valt bijvoorbeeld:

• Ernstige pijnklachten die niet verdwijnen na het nemen van een pijnstiller.

• Nabloedingen na een tandheelkundige behandeling.

• Schade aan het gebit veroorzaakt door een ongeluk of ongeval.

Een afgebroken kies, een uitgevallen vulling of loszittende kroon of brug kunnen erg vervelend zijn, maar dit zijn meestal geen acute spoedgevallen.

Vakantieperiode

Ook tijdens vakantieperiodes kunt u contact opnemen met de Mondzorg Poli Limburg bij spoedgevallen. Bereikbaar op telefoonnummer 046 30 30 360.

Spoed: FAQ